sâmbătă, 16 decembrie 2023

Turcia-Tara celor doua continente (5)

       Etapa 5
  Pamukkale-Serinhisar-Cavdir-Side-Manavgat
    Distanta-324 km

       Aveam de parcurs o distanta destul de lunga asa ca dis de dimineata dupa ce am urmarit din camping ridicarea baloanelor cu aer cald am purces la drum.Am alimentat autoturismul cu combustibil,deja litrul motorinei incepuse sa creasca ajungand la 27,11 lire per litru.
        Soarele si caldura ne-a acompaniat pana la sosirea in Manavgat.Am cautat si gasit pe malul marii un camping tip parcare cu parcele unde predominau autorulotele si campere.Am platit pentru doua zile 640 de lire(adica 320 de lire per zi)cu toate conditiile.







Am petrecut cele doua zile pe care le-am stat imbinand statul la plaja si vizita pentru cumparaturi in orasul Side.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu