vineri, 5 august 2022

Vacanta prin Romania

           Dupa lungi sedinte in casa,cu sotia,privind destinatia vacantei 2022,in care eu tineam sa mergem prin tara,iar sotia adepta Turciei,a castigat bineinteles ideea "lu moi".Deci,apa am luat,bere este,motorina si ea la locul ei,totul este gata.

             La drum!!!

            Etapa 1

          Bucuresti-Buzau-Focsani-Marasesti-Canpuri-Soveja-Lepsa-Targu Secuiesc-Racos-Odorheiu Secuiesc-Zetea   Distanta parcursa 499 km.

           Soseaua buna ne-a indemnat sa mergem intins pana in Focsani,unde in parcarea unui magazin(Kaufland),am dormit cateva ore,dupa care ne-am continuat deplasarea pana la primul obiectiv turistic-Mausoleul de la Marasesti.Judetul Vrancea musteste de locuri incarcate de istorie,mai ales din perioada Primului Razboi Mondial.Incerc sa conving cititorii acesui blog despre faptul ca acest tinut are locuri frumoase si interesante.



             De aici,fuguta spre alta locatie draga mie,localitaea Campuri,din judetul Vrancea,locul de nastere al lui Mos Ion Roata,sustinator inflacarat al Unirii Principatelor Romane,Moldova si Muntenia


  Am continuat drumul prin Panciu,vestit prin vinurile sale,pana la Mausoleele Marasti si Soveja.

Mausoleul Marasti

Mausoeul Soveja

         Dupa vizitarea acestor obiective turistice pline de istorie,incet-incet am trecut muntii si am intrat in Transilvania.Nu am mai mers mult si dupa o ploaie torentiala de vara,am ajuns in comuna Racos judetul Brasov,unde natura ne-a delectat cu locurile si peisajele ei frumoase.Lacul de Smarald,Coloanele Bazaltice si Vulcanul stins Racos.

Lacul de Smarald


Coloanele Bazaltice


Intrucat orele treceau si noaptea se apropia,am trecut ca ''trenul prin gara'',prin Saschiz,Cristuru Secuiesc,Odorheiu Secuiesc,ajungand pe seara la destinatia finala a acestei etape,Zetea,Campingul Szencsed Panzio.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu