joi, 11 august 2022

Vacanta in Romania(3)

            Etapa 4

      Nusfalau(Salaj)-Alesd-Oradea-Baile Felix-Livada de Bihor
     Distanta-95 km
            Plecam dis de dimineata din parcarea unde am innoptat,oprim in Oradea pentru provizii,si cu inima pe jumatate deschisa,luam directia localitatii Livada de Bihor.Dupa esecurile Baile Figa si Acas,ne gandeam ca si aici vom avea deziluzii.Dar surpriza,am gasit un loc unde chiar merita reviziat.
             Ne-a pacut atat de mult,incat am zabovit 4 zile aici.


                 Etapa 5
  Livada de Bihor-Beius-Remetea-Pestera Meziad-Beius-Ariesei-Baia de Aries-Coltesti(Alba)
                 Distanta 294 km
            Dupa 4 zile de soare si balaceala in apa termala,am plecat spre alte locuri mai racoroase.
Pana la punctul final al zilei am viziat si Pestera Meziad ,din judetul Bihor.Raul Aries,ne-a insotit pe mai tot drumul spre Coltesti.Era mai mult secat din cauza secetei prelunite.





     Ne-am campat in localitatea Coltesti,camping Panoramic.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu