vineri, 5 august 2022

Vacanta prin Romania (2)

                     Etapa 2

                     Zetea(Sub Cetate)Harghita-Praid-Sovata-Targu-Mures-Turda-Parcare Cheile Turzii
                      Distanta- 202 km
           Dupa cateva opriri pentru a ne alimenta cu apa si produse alimentare,am ajuns la Cheile Turzii.
 Deoarece nu am gasit liber in campingul Cheile Turzii,am coborat vreo 200 de metri mai jos,in parcarea de la intrarea in chei,unde spre norocul nostru am gasit loc de campare.Chiar la umbra.
 Am mancat ceva,ne-am plimbat putin pe la magazinutele din zona si dupa aceea culcare.A doua zi de dimineata am fost in chei.
Cheile Turzii





Etapa 3
Cheile Turzii-Cluj Napoca-Dej-Beclean-Baile Figa-Dej-Zalau-Acas(Strandul Termal Acas)-Sarmasag-Simleu Silvaniei-Nusfalau
Distanta 330km
      De aici,din Turda am plecat cu gandul sa campam off camping langa Baile Figa din judetul Bistrita Nasaud,si sa stam 2 zile.Dar socoteala de acasa nu se potriveste niciodata cu cea de la targ.Pe o caldura infernala dupa cateva ore de mers am ajuns si la Baile Figa,dar nu ne-a placut locul unde trebuia sa campam.Iarba era mare,era putin in panta si mi-a fost teama ca nu vom reusi sa mai iesim de acolo.
Am verificat pe Google Maps,locatia de la Strandul Termal Acas din judetul Satu-Mare si din nou la drum.Pana la Dej ne-am intors pe acelasi drum,iar de acolo spre Zalau.Cand am ajuns in sfarsit la strandul Acas,deja era in jur de 6 seara.Acces in interiorul strandului nu mai aveam,dar doream sa ramanem acolo.Doamna de la intrare ne-a comunicat faptul ca se poate sta in parcarea din fata strandului dar trebuie sa platim 50 de lei.
Serios?50 de lei pentru parcare?Fara grupuri sanitare,fara dusuri,fara nimic?Da,am primit raspunsul sec.
Oarba dupa voi,vorba sotiei.Dupa nervii facuti in urma discutiei,am hotarat sa plecam la alt strand termal.In urma recenziilor citite pe Google Maps,am hotarat sa mergem la Strandul Termal Livada de BihorAcum ce va fi,va fi,vorba poetului.Si dai bice din nou,motorina se cam consuma,mai aveam putin sa se aprinda rezerva,statii de alimentare nu erau in drumul nostru,afara se intuneca incet,incet..Si dai bataie cu mult stres.Intr-un tarziu am gasit io statie de alimentare in Simleu Silvaniei la pretul de...9,20 lei,litrul.Asta este,ziua incepuse aiurea de dimineata,ce sa faci,soarta.
   In localitatea Nusfalau din Salaj,am gasit o parcare si drept in ea,ne-am oprit.Se intunecase bine,dar cu ajutorul lanternei de la telefon,am calat rulota fara s-o mai dau jos de pe carlig si...somn de voie.


  
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu