marți, 26 iulie 2022

Ferma de Midii-Dalboka,Bulgaria

      In drumul spre casa,si din cauza curiozitatii si publicitatii facute exagerat,am cautat sa ajungem si la Ferma de Midii din Dalboka,pentru a ne convige.

       Din soseaua 9,la iesirea din Kavarna,am virat la dreapta pe soseaua 901.Dupa cativa km de asfalt bun,au inceput problemele.Soseaua s-a micsorat la o singura banda cu asfalt peticit.Dintr-o data in fata noastra s-a infatisat o panta foarte abrupta cu o declivitate de cel putin 45%.Am parcat atelajul in deal si-am luat-o pe jos.

        Am constatat ca nu are nimic deosebit,in afara de panorama frumoasa asupra malului stancos al Marii Negre.Preturi mari,portii mici.Se poate plati atat cash in leva sau lei,cat si cu cardul.Personal,nu as mai veni aici.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu