vineri, 27 martie 2015

Colina Filopappou (sau Philopappous ) -Atena

In perioada 23-24 iulie,am vizitat capitala Greciei,Atena.Deoarece timpul m-a presat,fiind dusmanul meu numarul 1,si in limita acestuia,am incercat sa punctez cateva din obiectivele turistice ale acestei urbe multimilenare,facandu-va martori si pe cei care vor citi aceste mici insemnari,aratand din primul moment,faptul ca aparatul de fotografiat nu transpune in realitate nici 10% din ceea ce vede si simte ochiul uman.Intalnindu-ma accidental cu un amic de-al meu in Atena,si incercand sa-i spun ca sunt prima oara in oras si as dori sa vizitez intr-un timp scurt cat mai mult din trecutul acestui oras,el,amicul meu mi-a zis sa-mi pot da seama cat de impunator este Acropolele trebuie musai sa-l vad de pe colina Filopappou.In acceptiunea cuostintelor mele lingvistice si geografice,denumirea de colina inseamna o mica ridicatura de pamant si dupa pupaturile de rigoare si schimbul de numere de telefon,azimut...colina cu pricina.Nu va pot spune la ce chinuri m-am autosupus cu ...micuta colina,cand afara erau 39 de grade la umbra.La soare nu mai are rost sa mai spun ceva.Incet,incet am ajuns pe varful acestei coline.Pe cerul vechii Elade nu era un "crampei" de norisor


 Atena si Golful Pireu,vazute de pe "colina"
 Monumentul lui Philopappos





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu