vineri, 25 octombrie 2019

Prin fosta Yugoslavie a Maresalului Tito (6)

       Etapa 5
Lozovac-Trogir-Split-Makarska-Ploce-Crveni Grm(Bosnia-Hertegovina)- Studenci(Cascadele Kravica)-Capljina-Buna-Blagaj-279 km
        Dupa vizitarea atator locuri frumoae,si cand ne gandeam ca am vazut tot ce era de vazut  iata ca a aparut la orizont Croatia,alta nestemata a fostei tari comuniste nealiniate, Yugoslavia.
        Am campat 2 zile in Camping Krka din localitatea  Lozovac,cea mai apropiata locatie de Parcul National Krka.Acest loc pitoresc(pe care il voi prezenta mai amanuntit intr-o alta postare)este faimos mai ales pentru cunoscutele Cascade Skradinski buk sauCascadele Krka.Dupa viztarea acestui parc am plecat spre Bosnia pe coasta Dalmata din Croatia,evitand maxim posibil autostrada,circuland pe drmurile nationale,care spre surprinderea noasta au fost foarte bune

 Campig Krka-Lozovac

Plecati dn camping,am urmat coasta Marii Adriatice ,cu gandul de a vizita orasul Trogir,dar nu am avut nici-o sansa .Nu am gasit niciun loc de parcare pentru atelaj.Cu pareri de rau ne-am continuat traseul spre Bosnia,punct final ,locatia Blagaj,orasel aproape de Mostar.



 Coasta Dalmata






    Am reintrat cu drag,din nou in Bosnia-Hertegovina prin vama Crveni  Grm,cap compas,localitatea Blagaj,camping AutocampBlagaj.Spre seara am ajuns in camping.O locatie in constructie,dar cu oameni buni si primitori situata pe malul raului Buna.
    Am vizitat orasul Mostar si Blagaj Tekija,o manastire dervisa musulmana.(voi reveni cu detalii despre ambele locatii intr-o noua postare.


Cascadele Kravita



     Blagaj Tekija

Podul peste Neretva-Mostar
Sper ca aceasta postare a fost interesanta!
Pe curand,cu ocazia altor postari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu