joi, 3 decembrie 2015

In drum spre Zarnesti

Am ales sa ne petrecem Ziua Nationala a Romaniei in Zarnesti,la o locatie,Dumbrava Ursului,caci asa se numeste aceasta impreuna cu mai multi prieteni.
Am plecat cu dorinta de a ne distra cu ocazia zilei de 1 decembrie,dar si de a vizita noi locatii turistice din zona Brasovului.
Ne-am pus in miscare in dimineata zilei de 28 noiembrie fiind insotiti de catre 3 prieteni rulotisti.Timpul a tinut cu noi,soseaua fiind uscata pana la intrarea in localitatea Paraul Rece din judetul Brasov,de unde a inceput sa ploua marunt dupa care sa fulguiasca usor.Zapada era in cantitate cat de cat apreciabila,pe marginea soselei,ceata fiind si ea prezenta cand ne-am apropiat de Rasnov,obturandu-ne peisajele pe care eram dornici sa le imortalizam.







In jurul pranzului am ajuns,la locatia stabilita.Zapada era cazuta in strat consistent,alte echipaje fiind ajunse inaintea noastra.Locatia,care se numeste Dumbrava Ursului se afla situata la intrarea in orasul Zarnesti,pe marginea raului Barsa.Este o cabanuta cu 3 camere si loc de luat masa,iar in curtea acesteia este o parcare care noi am folosit-o ca si loc de campare.Am avut la dispozitie,apa curenta,loc special de deversat toaletele chimice ale rulotelor si energie electrica.Toate aceste facilitati au costat 40 de lei/zi.







Aici vremea nu prea a tinut cu noi,fiind perioade cu reprize de ploaie mocaneasca,fulguial si soare cu dinti.Cand si cand,din norii jposi si pufosi,ieseau la iveala majestuoasele creste inzapezite,ale Muntilor Bucegi,Muntilor Piatra Craiului si Muntilor Piatra Mare.Dar aceste mici impedimente ale naturii,nu ne-au oprit distractia care a continuat 3 zile si 3 nopti ca-n povestile ascultate la gura sobei.







Am intrat in cabana deoarece frigul ne cam "rebegise".Inauntru la caldura lucrurile stateau altfel.Se dansa,se povestea,muzica facea totul placut,iar caldura imbujorase obrajii tuturor.










"Maimutareli" la o halba de bere,si-o tuica fiarta,de sezon,cum zicea Caragiale.



Dar cei frumos se termina repede,sus in rulote si spre casele fiecarora.Per total a fost o intalnire placuta cu vizitarea catorva obiective turistice din Brasov,cu distractie si mai ales cu multe invataminte,care s-au intamplat in aceasta perioada.Drumuri bune si line,va doresc!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu