vineri, 1 aprilie 2016

Madrid-Capitala fostului Imperiu Spaniol de peste mari si tari (2)

 Din Plaza Maior,cautand in continuare umbra,am luat-o pe Calle de Alcala spre Plaza de Cibeles,unde in mijlocul acesteia este instalata Fuente de la Cibeles(Fantana Cibeles).Dupa cateva poze cu zoom-ul marit,deoarece fantana este in mijlocul soselei si nu te poti apropia din cauza traficului auto infernal,am trecut pe langa Palacio de Cibeles,care se afla in piata si incet,incet am ajuns in Puerta de Alcala,din Plaza de la Independencia,si am intrat pentru o binemeritata odihna in celebrul parc,Parque de El Retiro.


Plaza de Cibeles


Fuente de Cibeles


Puerta de Alcala


Intrarea in Parque de El Retiro


Dupa o "pauza prin miscare' prin parc,am mers fara vreo tinta precisa,dar am mai vizitat:
Muzeul Prado(am trecut prin fata lui,dar fiind coada foarte mare,am zis ca-l lasam pentru alta data),biserica San Jeronimo El Real si Gara Atocha.Pentru fiecare obiectiv turistic voi reveni cu mai multe detalii.Ca o concluzie,Madridul m-a fermecat,prin cladirile lui,toate imbracate cu tigla rosie,cu sumedenia de fantani si piete,cu parcuri si gradini,cu toate obiectivele turistice,intr-un cuvant:Totul este frumos in Madrid.


Gara Atocha



Muzeul Prado


San Jeronimo El Real



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu